Langbroek waar het echte landleven bewaard is gebleven.

In het prachtige Utrechtse Kromme Rijn gebied, te midden van de kastelen, weilanden en bossen van de Heuvelrug,bevindt zich de biologische boerderij van Tom Verkerk.

Op de biologische boerderij van Tom Verkerk is het 'duurzaam' boeren van vader op zoon doorgeven. Met respect voor dier, natuur en milieu heeft het biologisch boerenbedrijf zich hoge eisen opgelegd.

De biologische boerderij is kleinschalig en u vind daar koeien en schapen. Tom Verkerk heet u van harte welkom en wil u graag kennis laten maken met het boerenbedrijf. Op deze unieke plek biedt Tom Verkerk u ook de mogelijkheid te overnachten, te vergaderen,workshops te volgen en met kano's de omgeving te verkennen. Ook een terrasje pikken of uw feest laten cateren behoord ook tot de mogelijkheden.

Naast de verhuur van hooiberghutten hebben we vanaf heden ook plek voor trekkerstentjes, maar gezinstenten kunnen er een plaats vinden. Informeer bij de boer naar de prijzen en mogelijkheden.

Hooiberghutten en kampeerplaatsen

Volg ons ook op facebook onder boerverkerk

email aan Boer verkerk: tom@boerverkerk.nl

Wilt direct zoeken en boeken Klik hier