Kranten artikelen over boer Verkerk - Laatste nieuws

Het (ult)teamuitje.

Wij, de meiden van de B1 van SVL, hadden nog een teamuitje te goed van het vorige seizoen. Dit hebben we samen georganiseert met Jose, Corienne, Marita, Co en Elise. Hierbij kwamen uit een paar ideeën. Kickboksen, beautyfarm, kanoën, er kwam van alles langs. Één ding was definitief, een gezellige overnachting hoorde erbij. Co had wel een aderesje genaamd; Thomas Verkerk. Dus op 9 September heeft het meidenteam zich om zeven uur verzameld bij Co thuis. Jammer genoeg was Suus ziek geworden en kon ze er helaas niet bij zijn. Er gingen wat geruchten rond dat we naar Tommy gingen, heeft Marita ons een toeristisch stukje van Langbroek laten zien om ons te misleiden. Heerlijk die frisse lucht, vooral langs de boerderijen.. Wij aangekomen bij Thomas, konden we gelijk de huisjes in. Dus wij onze tassen in de huisjes neergezet en overal rondkijken. Onze aandacht werd gelijk getrokken door het varken die ’s nachts over ons waakte. Veilig waren we wel! Ondertussen moesten we ons aan de voorkant verzamelen en hebben we ons zelf leren verdedigen, met een echt wapen; de luchtbuks. We mochten om de beurt schieten op een paal met daarop een schietkaartje. Als ik het me goed herinner was het Anne die het dichtste bij het midden kwam, die heeft vast de genen van haar vader. Daarna hebben we nog een lekker potje sinaasappel geschoten, waarna er een heerlijke frisse geur achterbleef.

Onder de overkapping stond er een grote tafel met stoelen klaar waar we gezellig konden zitten. Daarna deden we nog een spel waarin Co zijn luier, pijl en boog voor zijn kiezen kreeg. Daarna ging iedereen zijn hutje in, waar we onder andere, heerlijk hebben geslapen. Je had geen last van andere hutjes, het was gewoon rustgevend en de heerlijke stapelbedden hebben het plaatje compleet gemaakt.

De volgende ochtend hebben we een heerlijk ontbijt gekregen. Daar kunnen de ouders een voorbeeld aan nemen! Alles was verzorgt. Co ontfermde zich over de eieren, en leverde ze hoe je ze maar ook hebben wilde. We moesten goed op kracht komen aangezien we nog een voetbalwedstrijd moesten spelen. De overwinning van 4-1 hebben we dus te danken aan de gesponsorde nachtrust, en het lekkere ontbijt. Dus Thomas, Bedankt!

Toen de wedstrijd met een overwinning afgerond was, waren we toe aan een relaxte middag. We zouden naar een beautyfarm gaan, tenminste, dat was het plan van de meiden. We gingen daadwerkelijk naar een beautyfarm, in Co z’n achtertuin. De beautyfarm werd gerund door Dianne van Dijk en Renate van Rossum. We kregen een cursus hoe je je gezicht goed kon reinigen en verzorgen. Dat mochten we op elkaar oefenen. Daarna kreeg Co zijn speciale reiniging behandeling, voor z’n rug. Annet wrijft er nog dagelijks overheen om de mooie letters, SVL, te voelen. MEIDEN B1 paste er jammer genoeg niet meer bij. Kimberly werd gevraagd door Dianne om als model te zijn voor de make-up cursus. Er is nog nooit zo goed geluisterd het hele jaar, dat was wel een verrassing voor de coaches en trainers. Kimberly zag er prachtig uit, nu was het onze beurt om elkaar mooi te maken. Nadat iedereen er uitzag als een superster, gingen we lekker barbecueën. Toen iedereen uitgegeten was het tijd om naar huis te gaan, maar dat was niet erg aangezien iedereen wegging met een lach. Het waren twee zeer geslaagde dagen, echt heel erg gezellig en het maakte de band onderling sterker. Beter kon het niet zijn!

Heel erg bedankt voor alles,

De Meiden van de B1.